Folkets hus i Rystad :)

Klockan 18 började kalaset med bål och lite "mingel".
Rystad ligger en bit utanför Tallboda, mitt på "slätten". Man fick lite sommarstuge-feeling när man kom dit för det var riktigt mysigt.

Alla hade turkosa kläder på sej. Kul att se hur kreativa vissa var och hur olika man tänker. En del körde på smycken, andra på tröjor eller strumpor. :)

När alla kommit bjöds det på smörgåstårta i olika former.. Ni som känner mig vet att jag vid det laget var i himlen.. ^^
Satt o pratade med Tobbe- en kille från högstadiet som jag inte träffat på flera år. Det visade sig att han oxå jobbade i Hackefors bland annat. :)
Vi vann förövrigt en frågetävling i vårt bord! Satte alla låtar i introtävlingen oxå vilket imponerade. ;) Jag blir ju så sjukt glad när jag vinner nått, även om det är i mindre skala som det här. Vi fick en flaska skumpa att dela på som pris btw. Mumma! :)

Kvällen fortsatte med att skaka rumpa på dansgolvet, hade sjukt kul med alla gamla Kentytjejer som var där!
Åkte hem runt.. Ja vad var klockan? Vet inte.. Sent vare iaf och jag slockande efter en nattmacka i köket.
Vaknade nyss, pigg, o-bakis och glad. :)

Ska ta mej en skööön söndag.. Vädret e lite grått men det blir nog en promenad i skogen endå.

Skriver la mera sen, kanske.. :)

Hade fint!

Kommentarer
Postat av: Någon du känner väldigt väl

lyssna på den här kommer du förstå!



iciGeAI0&NR=1" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=EticiGeAI0&NR=1



hoppas du mår bra Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback