Dream on, dreamer....

Kolla här så kan ni göra lite coola bilder av er själva!

Ex.





Hade inga andra bilder så det fick bli dessa två uttjatade... Aja, hur som helst så finns det massa roliga mallar på sidan man kan använda sej av! :)

Tisdagen (värsta dagen på veckan) är gjord.

Imorgon blir det jobb och sedan innebandy om halsen (och fingret) håller. Det återstår att se imorgon. Är himla sugen på att springa skiten ur mig så är jag inte halvdöd imorgon så lär det bli av iaf! :)

Jojjo kommer hem till helgen och GUD vad jag saknat na! :) Ska hänga i soffan framför Robinson på lördag och ha en riktig tjejkväll me godis, dricka o massa babbel! När pengarna rullar in igen så ska jag ta med mig Malin och sen blir det att besöka Johanna i Stockholm. Det ser jag fram emot.. *Pepp Pepp* :)







"Godis för själen via örona"



Vill ha sommar nuv! Ge mig förbövelen..
Det är inte ett dugg mysigt med snö längre.. Nej nu vill jag ha värme, fågelkvitter och bruna ben!!

Har nog aldrig längtat så efter en annan tid..
En ny tid där solen värmer upp mig ända in till benen..
Där jag hittat hem på riktigt och bara kan vara jag.
Är snart där och det känns
så jävla skönt..
Jag ser målsnöret på transportsträckan jag färdats på ett tag, och det är bara ett fåtal meter kvar...

Ska ta med mig mina små tankar och sätta mig i soffan och glutta lite teve innan natten kallar mig till sängs.
Sov gott alla sötgrisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback