Chocolata ^^

Nyss uppstigen..
Var hos Tessans bror Robert hela kvällen igår. Blev lite danssugen och eftersom Tessan inte skulle med ut så anslöt jag till Fia och Petra en bit ner på gatan. Gick in till stan och beslöt oss för Platå.
Där dök även min bror och Rikard upp och joinade oss på dansgolvet. :)
Sjukt mycke folk men bra mycke bättre musik än i fredags så det vägde upp det hela en aning endå!

Idag e jag pigg och glad och laddad för CHOKLAD!!
Ska till Cloettacenter med Ulrika och "provsmaka" (se frossa) i olika chokladvarianter.
Mmm.... Hoppas bara att det är gott? Jag e ju van vid hederlig mjölkchoklad och geisha och har liiiite svårt för mörk lyxchoklad. Kanske finns ljus oxå? Vem vet..? :)
Aja, ska bli kul iaf!

Efter det ska jag inte gör många knop. Ska se en film ikväll, Ghosttown. Verkar vara bra...
Rysare är ju min grej som ni vet... ^^

Just de, nu kommer en tråkvideo men en superbra låt.
Halo av Beyonce. Har faktiskt missat den tills för några dagar sedan... Hennes röst är helt otrolig och texten, den får mig att rysa... Musikvideon finns som vanligt på
youtube.

Vassegoood!



Nu ska jag ringa Ulrika eller "Ullwiika" som man säger på hederlig östgötska. Alltför många som skäms över denna lite småfula dialekt tycker jag. Det viktiga är väl inte att prata snyggt utan göra sig förstådd? XD
Haha!

Ha en fein dah så hörs vei! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback