Buy me a sofa..

Har varit på chilli idag och kollat soffa. Har hittat en jag e sugen på.. ^^
En stooor divansoffa får det bli... Kommer bli helsnyggt. :) Vem behöver en säng när soffan är som en?



Våren är här oxå, men bara för ett kort tag då det ryktas om snö på måndag. Suck.
Aja, får njuta så länge det varar!

Ska slänga mig i badet nu o hade skönt.. Lite Åsa-tajm.. ^^
Sen ikväll ska jag brumma hem till bror och Fia och ha lite myskväll i soffan framför premiären av Robinson.
Brorsan skulle iväg på spelning så det blir nog bara Fia o jag. :)



På tal om annat... Lyssnade på en intervju med Sahara Hotnights i bilen förut.. Kom att tänka på denna som är en favorit av deras låtar... Säger som vanligt, enjoy! :)



You're no longer my business, It's all up to you...
Will have to find a soft heart in somebody new...



Dax att hoppa i plurret nu.. Ska nog hämta mig en bok som jag ska läsa med.. Niiice... ;)

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback