Nattis-tankar

Skönt men samtidigt frustrerande..
Otålig är jag, behöver det nu.. Den trygga famnen att somna i...
Så är det, bara att inse det..

O ja, jag skriver i gåtor för jag har inte klurat ut svaret än..
Vet vad jag behöver nu iaf och det är det viktigaste..

Ska nu lägga mitt trötta huvud på kudden och vakna pigg som en liten solstråle imorgon. Alldeles för lite sömn på sista tiden.. Inte för att jag inte kan sova utan mest för att det inte blir av helt enkelt.. Går inte o lägger mej utan pysslar med annat. Knas är det.. Är och har alltid varit en nattuggla. Kommer säkert vara det tills jag trillar av pinn...

Nae, kudden var det ja... Ska upp skapligt imorrn o fira Tessan.. ^^
På kvällen blir det grill hos Nea och lite vin som jag inhandlat idag. Ska bli sjukt gott.. :)

Kudden ja... Somsagt...
Önskar du var här...




The fear is not my fault...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback