It makes me happy! :)

Grillfest säger jag bara... Fan så skönt att det är sommar! ;)


Kommentarer
Postat av: Oscar Björklund

Hej Åsa! Hoppas du mår bra och att du har det bra nu. Jag tänkte bara höra om vi skulle ses någon gång i sommar o snacka lite? alltså just as friends you know. Har inga baktankar mer än att jag inte vill vara vänner :)

Du är en bra person och såna vänner vill man kunna se i ögonen och hälsa på när man möter dem. Särskilt när man varit ihop en gång i tiden :)

Ha en fin sommar och hör gärna av dig om du vill ses o ta en fika kanske i höst eller så? jag vet inte men du bestämmer helt om du vill eller inte.

Har inte försökt ringa dig eller höra av mig till dig på något sätt o har heller inte tänkt så mycket på dig mer än att jag saknar dig som person. Du är en bra tjej och jag hoppas du har det bra som sagt.

kram på dig Åsa. Nu måste jag sova

Mvh Oscar

2009-06-09 @ 00:26:50
Postat av: Oscar Björklund

Jag menar naturligvis att jag vill vara vänner o inte att jag inte vill vara vänner :) ohhhhhh stupid meee :)

ha det

2009-06-09 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback