Blev inte vad jag tänkt, men sååå bra endå! :)

Har shoppat me Susanne nu efter jobbet.
Var runt i hela stan tror jag o letade kläder. Jag hittade inget till midsommar men dock lite annat! :) En jeansjacka och en jeansskjorta från Gina osså en t-shirt från BikBok med texten "Scandinavians do it better". ;)



 


På midsommar fåre bli ett par nya jeansleggings jag inhandlat tidigare osså en "tubtopstunika". Den har några år på nacken men e himla sommrig o fin.

Hade tänkt träna idag men skippar det. Har haft ont i huvvet hela dagen o känner mig lite dan i halsen så jag avvaktar tills imorrn. Dumt o riskera nått, speciellt nu när man har några dagars extra ledighet framför sig.. :)

Ska laga lite mat nu o sen glutta på teve. Blir tidig sänggång.

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback