The truth, as I tell it...

And the hardest part
was letting go, not taking part.
Was the hardest part...

And the strangest thing
was waiting for that bell to ring.
It was the strangest start...

I could feel it go down..
Bittersweet, I could taste in my mouth..
Silver lining the cloud..
Oh and I......
I wish that I could work it out...








Har nu semester och det är sååå skönt.
Ska ligga på bryggan i Kisa och läsa bok. Ska göra en hel del annat med såklart, men tänker ta dagarna som de kommer, spendera dem med de bästa människorna som finns. Min familj och mina vänner.

Har precis kommit hem från lambohov. Har haft myskväll med Erica och Henrik. Har busat vovve och bebis, ätit gott o snackat skit. :) Blev bjuden på baileys oxå, mumma! Tack för en toppenkväll hörrni.. Ni är verkligen kanon! :)

Imorrn ska jag sova läääänge. Sen blir det lite pyssel hemma inför kvällen. Ska ut o svira med Malin. ;) Det ser jag verkligen fram emot, fira att semestern börjat!

Nu ska jag krypa ner här...
Det är sommar.... ;)

Kommentarer
Postat av: Oscar Björklund

Hej Åsa! hoppas allt är fint med dig. Tänkte höra med dig när du ska hämta dina saker? Om du tänkt göra det?

Jag bryr mig igentligen inte så mycket men är väll om du har stor nytta av vissa saker kan jag förstå det.

Hoppas du mår bra. Du kan mejla tillbaka till mig på
[email protected]

Behöver få reda på det ganska snart dessverre.

Mvh Oscar

2009-07-18 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback