Strawberry Swing :)

Har en ny godisbit i örat... Strawberry Swing med Coldplay..
Nu vet ni de! :)



Har idag trotsat regnet och vart iväg med Malin, Elin o Ulrika te Söderköping för att äta glass i stora lass! (Vilket vi oxå gjorde). Hade i vilket fall som helst trevligt trots regnet och jag var väl hemma strax efter åtta nångång.

Imorrn ska jag upp med tuppen, trots semester. :) Ska till Cissi på hårteknikerna och fixa håret. Shakira-varning är det nu. Har inte vart där sen innan Valborg så nu äre dax! Sen ska jag möta upp Empaan på stan o på kvällen blire bio med Nea plus barn. Ska se nya Harry Potter och äta godis. ^^

Ja det var väl de.. En liten uppdatering helt enkelt.

Just de, kan ju nämna att utgången i lördags blev lyckad! Jag, Anneli och Borg hamnade efter en massa vin hos mej på Harrys i vanlig ordning där vi röjde på dansgolvet, i vanlig ordning. :D Haha!
Tack tjejer, ni e verkligen superduper!

Nu ska jag snart hoppa isäng så jag kommer iväg te Cissi i morgon bitti!

Hade godast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback