I still love fridays...

Har precis börjat bli människa igen efter en liten afterwork.. Befann mig på stora torget kl fyra med Malin o Maléne. Hej o hå vad vi var på det där rosévinet... O ja, jag blev lite tjohej... Haha! :)

Nu är det soffan som gäller, är ju endå fredag och man e allt lite sliten efter veckan som gått. Ska bli skönt att sova ut i morrn ordentligt...

Måste på allvar fixa iordning min rygg, som jag förmodligen sträckt.. Inge skönt alls... Ska kolla på gymmet imorrn om de kan ordna det. Finns ju massör där bland annat..

Nepp, ego-time nu..  E ju fredag.. :)

Tusen tack brudar, nästa gång tar vi en helkväll! ;)

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag håller med, nästa gång får bli en helkväll =)



Puss & kram på dig =)

2009-07-13 @ 14:08:53
Postat av: Åsa

Psst.. Lördag hos mej? ;)



Puss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback