Torsdag..

Torsdagkväll, dags att sova skapligt för en gångs skull.

Är spänd inför morgondagen. De har lovat att ringa mig iaf.. Men vad vet jag?
Kanske bara informerar mer om jobbet, kanske inte leder till nån intervju..
Men ja, det återstår att se. Har sökt fler jobb iaf och "den som söker den finner" heter det ju så.. ;)

Har varit en sväng på adecco idag med. Svinkallt var det ute så när jag kom hem var mina lår grisrosa i tonen. :)
Nästan långkalsongsvarning faktiskt.. Fick ett nummer att ringa till en tjej på adecco som har hand om administrativa tjänster. Ringde henne efter en stund när jag kom hem och fick en tid för intervju på tisdag.
Hoppas ju självklart på att det löst sig med jobb redan då men men.. Det är sånt som märks. Ju fler krokar man slänger ut, desto större chans på napp är det ju.

Ska sussa nu och försöka gå upp tidigt imorrn.
Hoppas det rer sig snart nu bara..

Sov gott alihopa, tänker på er därhemma! :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja jäklar, idag håller jag både tummar och tår för dig!=)



puss och kram

2009-01-16 @ 07:40:27
Postat av: sandra

hejhejhej

kolla in det här!
http://www.bus4you.se/Public/Offer.aspx?Special=1

kram

2009-01-16 @ 09:38:20
Postat av: Mallan B

Tänker på dig med gumman.. Puss*

2009-01-16 @ 11:09:43
Postat av: Åsa

Söta ni e tjejer, miss uuuuuu!! :)



Pussi*

2009-01-16 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback