That´s all folks! :)

Nu e klockan alldeles förmycket så det blir sängen bums!
Ska upp tidigt imorrn bitti och åka tillbaka till Oslo med flyttlasset.

Träffade Mallan Borg idag på stan och vi gick till Coffe House och åt varsin pastasallad med kyckling.
Babblade på om allt som hänt senaste tiden och gick sen en runda på stan. Kommer att sakna henne mycke känner jag! Men men, brudarna kommer nog upp till mig nångång under våren o då jävlar! ;)

Har även vart på IKEA idag igen med pappi. Köpte garderob som ska med imorrn.
Efter det kom bror o Fia hem hit och åt pappas plankstek. Den slår allt!!! :)
Däckade i soffan till Let´s dance som jag förövrigt bara sett en gång. Hemskt att inte ha svenska fyran i Norge. :)
(Dagens i-landsproblem).

Imorrn bär det alltså av. Mot en lägenhet som ska inredas lite grann iaf. Ljuslyktor, gardiner osv ska upp så det känns bra o myyyyysigt. Det är viktigt. :) Ska även börja mitt nya jobb på måndag. Är nervös redan för det om jag ska vara ärlig. Men det kommer nog gå bra. Är grymt trött på att va nervös inför saker och ting. Kanske kan jobba bort det nu under min vistelse i Oslo eftersom jag kommer att ställas inför nya saker hela tiden.
"Det är bra för min personliga utveckling" - som Jojjo brukar säga och det är så sant i detta fallet! :)

Nepp, nu ska jag sova så jag inte e alltför "vrakig" imorrn när Bosse och Gunilla kommer med släpet.
Ska sova hela resan till Oslo har jag tänkt men jag får väl se hur det blir med den saken.

Sov gott allihopa!

(Kommer saknar er tills vi ses igen..)

Kommentarer
Postat av: Mallan B

Kommer sakna dig massor vänner, tomt i Linkan utan dig... Men du kommer ha det toppen ska du se!



Puss på dig*

2009-01-31 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback