På G! :)

Bemmaningsföretaget ringde igår, de hade fått in ytterliggare ett kundtjänstjobb, denna gången inom telefoni.
Jag frågade direkt om det var nån form av telemarketing men det var det inte så det känns ju bra.

De visste inte så mycket än, lön, varaktighet osv men skulle återkomma på fredag så kanske att jag då kan åka dit på måndag! :) Det ligger uppe i Nydalen som tydligen ska va lite "finare" kvarter.
Oavsett så verkar jobben trilla in så det borde inte dröja länge tills jag får jobb, tycker jag iaf. :)

Aja, bara att hålla tummar somsagt.

Igår gjordes inte så mycket annars.. Gick en sväng på stan bara..
På kvällen var jag o Oscar själva o låg i soffan o kikade på "Percy tårar" o hade det mysigt. :)

Vet inte vad som händer idag, förutom telefonväkteri så kanske vi ska gå till skattekontoret eftersom Oscar måste förnya sina kort iom att det är nytt år.

Hoppas alla har det fint därhemma! :)

Hade så bra så höres vi!

Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Va glad jag blir gumman:Dyes!du ser va bra de blir, allt löser sig..o jag menar vem skulle inte vilja anställa en toppen tjej som dig:D jag sitter här hemma o laddar inför hemtentan..den anländer på nätet vid 16..jeey!de ordnar sig de me:/Puss

2009-01-14 @ 13:24:22
Postat av: sandra

Vad kul! Det låter ju som det kommer gå galant de där. :)

Lämnade din klänning till din mamma idag, hon var lite undrande. ;)



Låter mysigt där i Oslo! Hoppas du får trivas jättebra!

kramkram

2009-01-14 @ 16:37:18
Postat av: Åsa

Haha! Ja gissa om jag glömde säga till henne.. :)



Puss o kram!!

2009-01-14 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback