Om tre timmar...

... Sitter jag på tåget påväg till Norrköping, för att sedan ta mig till Katrineholm för att tillsist landa i Oslo ikväll tjugo i nio.
Yes!! :)

Har massa väskor o en resväska plus dataväska så jag är tacksam över att inte behöva springa till tågen vid bytena.
Ser fram emot ikväll då jag e på plats, kan slänga av mig väskorna o dimpa ner i soffan o bara "va".

Bror o Fia va här igår o åt tacos, med betoning på ÅT.
Har nog aldrig sett så mycket köttfärs tror jag.. Haha! Gott va det o mätta blev vi.
Kollade lite på körslaget och efter att de åkt hem letade jag efter adresser på nätet. Skattekontor, bank o lite sånt i Oslo.
Jag har ju inte superkoll på stan så det e alltid bra att va lite förberedd. :)

Nu ska jag käka lite, peppa o sen bär det av.

Slänger kanske in ett inlägg ikväll om jag får igång nätet, annars skriver jag imorrn..
Håll nu gärna tummar o tår kl 11.30 imorgon... Får då är det intervju. :)

Ha en superskön söndag!
Själv spenderas dagen sittandes med pirr i magen. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback