Linkan! :)

Hemma igen.

Kom hem sent igårkväll, hämtades av pappa på stationen och väl hemma bjöds det på smörgåstårta! :)
Gah va gott de va!!

Idag har jag varit på banken o grejat, hälsat på en snabbis hos Fia innan jag besökte frissan. Shakira-looken  är ett minne blott och det mina vänner är skönt!

Kom hem nyss och sitter mest o slösurfar. Ska hem till mamma kl 18 och äta lite.
Hon brukar alltid få till det så gott läre bli! :)

Morgondagen ska spenderas på stan med Fia, ska leta skoooor!!
Hoppas vi hittar några lagom billiga, vill ju inte lägga ut så mycket mer pengar nu än vad jag gjort iom besöket hos frissan.

Ja det var det hela, tråkigt inlägg kanske där jag bara radar upp vad jag gjort.
Men men, så får det va ibland!

Hade sålänge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback