Life as it is, right now..

Stressi yey o massa funderingar över ditten o datten. Vad ska jag ta med mig till Norge?
Har skrivit en lista o det jag glömt e inte nödvändigt. :)

Imorgon ska jag tvätta... Endel... Aja, kan inte ta med mig så mycket kläder nu ändå. Får bli det nödvändigaste osså får resten komma i slutet av januari med övriga flyttlasset.

Ska snart brumma hem till Tessan för lite myskväll. Hoppas jag hittar bara.. :/
Tjejjen bor utanför Vikingstad, nånstans i ett hus som jag besökt fleeera gånger utan att ha lyckats memorera vägen.
Hur som helst, måste ju för fasen lära mig hitta ut dit nångång och nu är det på tiden.

Hittar iaf till Vikingstad, men sen kan jag nog vimsa bort mig lite...

Well well, blir säkert bra..

Nu ska jag platta luggen, ser ut som Jonatan i Bröderna Lejonhjärta! ^^



Ha en kalasig kväll!


Kommentarer
Postat av: Petra D





Riktigt tråkigt att jag inte kunde vara med er ikväll tjejer!!!=( hoppas det gick bra att hitta dit och att ni får en kanonkväll!!



och Åsa: LYCKA TILL på intervjun!!! jag håller tummarna!



puss och kram!

2009-01-08 @ 18:43:06
Postat av: Åsa

Hej hopp!



Ja det va lite synd att du inte kunde va me, men men.. det går ju fler tåg. :)



Hoppas det går bra att köra, e ju lite halt nu.. Höll på att dratta omkull rejält förut. ^^



Tacksam för tumhållningen, känns skönt att veta!Ska bli så skönt när man får besked sen om man får jobbet. :)



Hade bäst så hörs vi!!



PussPussssss

2009-01-08 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback