Hoppi Hoppi! ^^

Åsa lämnar sverige på obestämd tid nu på SÖNDAG.
Ska på intervju på måndag och hoppas innerligt att det bara ska flyta på efter det så man kan börja jobba direkt och få in pengar. :)

Nu kommer osäkerheten krypande..
Tänk om jag inte är tillräckligt kompentent? Att jag inte fattar vad nån säger? Att ingen ska tycka om mig.. :)
Haha!

Ne vars, e nog heeelt normalt att vara nervös. Det är mänskligt och drabbar säkert de flesta när de ställs inför nya situationer. Det här är något jag aldrig gjort förut, men jag tror att det kommer att gå bra.

Har en bra känsla i min lilla mage..

Nu ska jag duscha, peppa lite o sen blire nog att träffa bror min en sväng!

Hade fint så länge!

Kommentarer
Postat av: Maddelitta

Postat av: malla

Lite pepp från en som varit på intervju i Oslot; det kommer gå som smort! Oslo-dialekt är ganska logisk, man kan lista ut det mesta :) Svenskar har gott arbetsrykte och sist men inte minst; vem skulle INTE vilja anställa Åsa Johansson?? Lycka till vännen, man blir nästan lite avis på dig som ska flytta dit... Puss o kram EriKsson ;)

2009-01-07 @ 20:05:43
Postat av: Åsa

Tack gumman, det värmer.. ^^ Söt du e!

Jo jag hoppas det går bra, man får väl bara va sig själv o hoppas på det bästa!



Så mycket att styra med nu innan bare, men men.. Ska skriva en lista tänkte jag.. :)



Hade bäst o ta hand om dej!



PussPuss! :)

2009-01-07 @ 22:54:30
URL: http://asajohansson.blogg.se/
Postat av: Maddelitta

Så, nu har jag försökt mig på det här tre gånger, sista försöket!!



Vill Önska dig lycka till på din förhoppningsvis händelserika resa i Norge. Hoppas ett fint yrke ploppar upp som faller dig i smaken..



Att du kommer hem till Sweden igen med en stor reskassa så det både räcker till sol, värme och andra äventyr. För att slutligen kanske bli ett par år vid skolbänken igen för att bli något som en sjuksyrra eller liknande!



Kram Kram

2009-01-08 @ 16:42:14
URL: http://hopplostfall.blogspot.com
Postat av: Åsa

Gulli du e madde! :)



Ja bloggen har damp ibland, don´t know why?



Jo jag e full av förväntningar o pirrig så in i bänken men det hör till! :)



Hade fint du med o hade uuuunderbart på resan!



Hälsa alla på jobbet o sköt om dej!



Puss o kram!

2009-01-08 @ 17:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback