Hemma igen.

Kom hem för en stund sen.
Oscar e påväg tillbaka till Oslo nu för att söka jobb. Jag själv avvaktar lite tills manpower hört av sig.
De skulle ha möte idag om nya tjänster osv så jag hoppas jag hör något från min konsulent i slutet av veckan.

Har grym huvudvärk. Inte nå vidare härligt. Min nacke har damp så jag måste alltid sova med min ergonomiska kudde. Missade att ta med den till rimforsa så nu sitter jag här. Yey. :(

Lyckades trilla i trappen oxå. Hade på mig tofflor o jävlar vad halt det blev. :)
Såg säkert svinkul ut eftersom jag försökte fånga upp det hela för varje trappsteg jag föll..
Blev en klassisk da-da-da-da-da och sen låg jag där i en hög.
Kändes inte så mycket först men efter en stund märkte jag hur min röv bestod av tre skinkor!!
På låret, under min vänstra skinka har jag nu ett mörk-lila blåmärke stort som en handflata. Är grymt svullet oxå så jeans är ett helvete att ha på sig. Är ju inte helt ovan vid blesyrer iom att jag spelat fotboll större delen av mitt liv men större blåmärke har jag nog aldrig haft.. (Anar man en viss stolthet i det hela?) haha*
Aja, går över tiss jag gifter mej...

Förutom detta så har det varit mysigt. :)
Har mest kikat film och degat. Igårkväll åkte vi och satte ljus på Oscars farmor och farfars grav. Efter det gjorde vi våfflor. DET var hundra år sedan jag gjorde. Måste fixa våffeljärn i Oslo känner jag.. ;)

Ska laga till lite mat nu tänkte jag. E sviiiinhungrig!
Kvällen lär gå till att kurera min nacke/huvud. Den har fan damp och när den dampar får hela jag damp och känner mig sjuk och dan. Uschan...

Slutgnällt för idag...

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback