Fredagen avklarad!

Nyss hemkommen från jobbet. Har gått bra idag tycker jag!
Trött e jag nu igen.. :) Men det e ok för det e FREDAG!! Weeeiii!
Inte för att jag vet vad vi ska hitta på, men ändå! ^^

Har bokat tåg hem nu iaf så kl 22 på tisdag e jag hemma i Linkan igen för ett par dagar.
Känns bra att komma hem o titta till det lite innan jag far, för sen dröjer det säkert ett tag innan jag kan åka hem igen.

Lite störd har jag blivit med...
Har senaste två dagarna firat med att unna mig sötsaker. Sötsaker är verkligen svindyrt i detta landet!
Igår köpte jag en megastor bulle på Deli de luca för att fira att jag fått jobbet.
Idag svängde jag in på Rimi o köpte en chokladkaka för att fira att det är fredag. Haha!
Blir dyrt i plånboken i längden... Speciellt om det fortgår under lång tid för då blire att köpa större kläder oxå! x)
Men så illa ska de la inte bli.. Bara nu när man har ett litet "flow". :)

Tänkte på det idag, har haft sånt flyt senaste dagarna..
O det märker jag tydligt just för att det INTE brukar va så.
Jag har fått jobb, alltid hunnit med tåget precis, utan att veta innan när det går, osv osv...
Känns som om det mesta bara flyter på sådär skönt. Ibland kan det verkligen var tvärtom då allt bara krånglar..
Lite skeptisk är jag dock så snart kommer väl smällen... Huuu....
Ne fy, inte vara vidskeplig nu! :)
Ska för en gångs skull bara njuta av att det mesta går min väg nu och vara glad så länge "flowet" varar..

Annars då?
Ja inte mycke, ska säkert springa ner på stan imorrn, men kvällen blir luuuugn.. Ryktades om fest i grannhuset nånstans men jag känner inte fört. Har inget o dricka, ska spara pengar osv osv... Så det blir myshelg även denna helg.. ^^

Dax att klura ut vad vi ska äta ikväll kanske...
Får gå ut o handla nått o få ångest över priserna som vanligt. :)
Börjar faktiskt vänja mig dock, naajs.. ;)

Hade bäst!

Snart ses vi Linköping!


PS: I kväll kommer mina tankar finnas hos Jennie Dahlin, en gammal barndomsvän som ska ha barn. Åkte in till BB idag för nu var det visst dax för den lille att komma ut! :)
Weee! Spännande! Önskar dem lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback