First day... ;)

Japp, de ringde i morse från ett bemaningsföretag o behövde en receptionist på ett företag ute på Sköyen.
Jag rusade upp, nyvaken o vilse i själen och bad Oscar kolla kartor o adresser medans jag hoppade i kläder o sminkade mig.  :)

Hittade på nått vänster dit o sen bestod dagen mest av att göra kaffe, ordna med mat till möten, posta brev o sitta i reception. Jobbet var bara ett vikariat för dagen då en tjej där va sjuk men det var himla kul o intressant. Skoj att testa nått nytt oxå! Vid lunch ringde de från ett annat bemaningsföretag (där jag varit på intervju). Ett företag där de rekomenderat mig var intresserade av att träffa mig så på tisdag ska jag dit för intervju. Weee! Hoppas verkligen det går vägen nu. ^^

Glad i själen tog jag tåget hem mot Oslo city och sitter nu i soffan o e hur trött som helst. :)
Funderar på om man kan följa Let´s Dance på nätet på nå vänster för det e ju nått jag gärna vill se! Aja, går säkert nått kul på tv här med, e ju ändå fredag!

Nu ska jag se om köttfärsen tinat, blir lite klassisk köttfärssås med spaghetti kvällen till ära.. ;)

Hade bäst allihopa o ni som ska på Lellky´s fest får hade så skoj!
Hälsa henne med stor kram från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback