Färdigpackad, nästan.. :)

Fasen vad jag e dålig på att klura ut vad som e viktigt att ta med och inte..
Kommer imorgon att inta en ny skepnad som packåsna..
"Packåsnan Åsa" klingar fint... ^^

Snart kommer bror o hans Fia hit. Ska äta tacos o säga "hejdå" o lite sånt.

Jag fattar inte att jag ska flytta... Shit alltså.. :)

Nervös som en tok e jag oxå. Vill bara komma dit nu o installera mig, gå på den dära intervjun och få höra att jobbet e mitt... Hoho! :) kommer nog nervositeten att släppa.
Hoppas hoppas somsagt...

Har slarvat bort laddar-aset till mobilen oxå. Blir nog att köpa ny imorrn innan tåget går. Så onödigt men jag har verkligen letat o han har fasen försvunnit från jorden yta...
Kommer säkert tillrätta så fort jag flyttat antagligen. :)

Var hos Mallan Borg igår o kikade på Let´s dance. Lika underhållande som vanligt tyckte jag. Gött med en stor Östgöte i startfältet i år oxå. :) Kom inte hem förren halv fyra nånting.. Satt o såg en bra film "transiberia". Den va himla spännande men mina tankar på att nångång åka transibiriska järnvägen svalnade lite iom allt skumt som hände i filmen. Ok ok, det var en film men jag tror allt att det händer lite där ute mitt i ingenstans..

Lånade ett gäng böcker av henne med som jag ska ägna mig åt i Norge är det tänkt. Tror de kan va riktigt bra. En av dem är "Skam" och ska vara himla bra enl. både Jojjo o Mallan.

Nepp, snart kommer familjen här, ska plocka undan lite. Ser ut som "jagvetintevad" här just nu.

Ha en skön kväll allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback