Året som gick..

Kan ju inte vara sämre än nån annan så här kommer min lista över 2008.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm.. En massa saker men inget storslaget som jag kan komma på, tyvärr...

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inget..
 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp! :)


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, mormor och farfar.. :´(


5. Vilka länder besökte du?
Norge


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Lite mera "GO" och "jävlar anamma" från min sida.. :)


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Min födelsedag som alla år.. :)


8. Vad var din största framgång 2008?
Va fan... Känns som om man bara jobbat?
(Måste ändras inför nya året..)


9. Största misstaget?
Har inte gjort nått större misstag som jag kan komma på.. I´m an angel.. ;)


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, fick uppleva hur det är att ha urinvägsinfektion för första gången i mitt liv. Skjut mig hellre... :(


11. Bästa köpet?
Oh av svårt, just nu äre min tjocka vinterjacka! :)


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Förutom hyra o allt sånt så blire nog mitt hår, lite kläder osså tågbiljetter till och från Oslo.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Guud.. Jag e tragisk... Har ju inte hänt nått superstort detta året, men har glatt mig åt andra. Jojjo började plugga, Maléne fixade sin mattekurs, brorsan kom in på programmet på universitetet.. :)
När det gäller mig själv har jag glatt mig åt mindre saker som visserligen är superviktiga de oxå! :)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Infinity, curly sue, so what, I kissed a girl osv osv osv...


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Början av året var tungt då min mormor gick bort... Har fortfarande svårt att fatta att hon inte finns längre... Sen på våren dog min farfar och det var oxå tungt.. Förutom allt de så har året varit glatt. :)


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit hand om mig själv mer. Inside and out..


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat... :)


18. Hur tillbringar du nyår?
Var ute vid kusten med Oscar hos Johan och Sandra. Åt god mat, spelade spel och skålade in det nya året ganska lugnt men skönt! :)
 

20. Favoritprogram på TV?
Bonde söker fru! :D


21. Bästa boken du läste?
Människohamn av John Ajvide Lindqvist. LÄS!! :)


22. Största musikaliska upptäckten?
Det vette fan..


23. Vad har du studerat/jobbat med?
Har jobbat på Infocare heeela tiden tills nu. :)


24. Har du flyttat?
Japp, hem till far.. Mellanlandar där nu innan Norge.


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Tattuerade mig på ankeln och bjöd sen på mat. :)


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att jag inte varit sjuk så mycket...


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Lite småsnygg... Haha! :)


28. Vad fick dig att må bra?
Kärlek


29. Vilken kändis var du sugen på?
Meh, jag e 24.. Har inte varit "sugen på kändis" sedan "Hanson-tiden" när jag var 14. :)


30. Vem saknade du?
Oscar, när han var i Norge.




Jahapp, det var det dä.. Inte roligaste listan kanske men shit the same.. ;)

Just det, en sak som är viktig! Tania, en tjejja jag mött i fotboll när jag var yngre far till Sydafrika snart och ska arbeta som volontär. Vill du skänka pengar till barnen där, ta en kontakt med henne. Hennes blogg hittar du
här!

Nu ska jag återgå, hade fint tills vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback