SNÖ!

Det bara kommer mer och mer snö hela tiden..

Kan man bli insnöad i en lägenhet på andra våningen?

Hur som helst. Sov som en liten gris i natt. Guuu så skönt att slippa vakna av alarmsignalen på mobilen, kliva upp i ett mörkt kallt rum och leta efter kläder man ska ha på sig..

Ska ner på stan snart, fixa lite kablar till teven så vi kan koppla den till pcn o se film. Blir väl det ända, har grymt dåligt med pengar nu innan lönen kommer. Gud vad jag längtar... Skattekorten (ja det är ett jävla tjat, men de är grunden till att allt ska fungera) har ju som bekant lyst med sin frånvaro. Telefonkön till skattekontoret igår var inte direkt nådig så jag gav upp där. Stackars människor som sitter och svarar på de samtalen. Inte så kul kan jag tänka mig. Men men, får hålla tummar och tår för att de kommer på måndag, eller tisdag eller ja.. Onsdag kanske? :)

Sitter och lyssnar på Kent.
De har varit med mig i flera år nu. Under olika perioder i mitt liv och har alltid varit bra. För mig.

Hittade äntligen denna på youtube, en gammal favvo..
Har bara hittat den engelska versionen förut men denna är bättre..

Kent - "747"   Vassegoood! :)




Jahapp, stan vare ja... Clothes on and off we go!

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback