Lägenheten.

Oscar passade på att ta kort på lägenheten tidigare ikväll!

Här kommer de! :)


Vardagsrummet


Vår spis :)


Vardagsrummet igen


Den väldigt lilla köksdelen och nån människa som försöker skära fläskfilé


Wee! Garderoben passade! :)


Sängen, ihopspikad o helt stadig.. INTE! :)
Sovrummet e lite spartanskt förövrigt, vill inte hålla på o spika i väggar o greja förmycket..


Fönstret i sovrummet, observera den snygga lösningen på för-kort-sladd till lampan i fönstret. (som inte syns..)
Även de snygga gardinerna med gummisnoddar i sidorna. ;)


Osså toan! :)




Nu ska jag kolla tågtider inför morgondagen. Nervös e jag.. Lite iaf.. Men shit va nyttigt detta är. Kommer säkert utvecklas massor av detta och jag tror att det kommer gå bra. Det värsta som kan hända e ju att jag inte förstår vad folk säger, och ja.. Då får man väl.. Ja va tyst och nicka eller be dem ta det på engelska.. :)
Skämt o sido, blir toppen detta!

Hade kalas, hörs imorrn! :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Fan va fint ni bor!!! =) Förstår att du/ni trivs!

Kul att jobbet var bra också!! =)

hoppas allt är bra för övrigt och att vi ses nästa gång du är i Linkan-town =) På fredag ska jag till Jennie och gosa lite med bebisen, ska bli kul!



kram!

2009-02-03 @ 07:35:24
Postat av: Åsan

Tack! :)

Klart vi måste ses jue! Hälsa Jennie o den lille nu och hade så bra!



Puss Puss*

2009-02-03 @ 17:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback