Inget på teven så..

... har roat mig med att svara på lite frågor. :)





FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? - Nej
2. Har du några syskon och isåfall vad? - Ja, en bror
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nej
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - Lägenhet
5. Hur stort bor du? - En etta
6. Vilken färg har du på tapeterna? - Vita med svartmönstrad fondvägg
7. Brukar du måla på väggarna? - Nej
8. Har du en tv i ditt rum? ? - Ja
9. Stor eller liten säng? - Ingen säng, sängskåp. ;)
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - Inte speciellt. :)


SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Nej
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Förhållande
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? - Ja
4. Har du någon kille/tjej på g nu? - Ja, har ju en redan.. ;)
5. Har du en kk? - Nej
6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
7. Har du playat någon nångång? - Nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja
9. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja
10. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Nej


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? - Danne
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Danne
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Haha! Tror det var Jojjo. :)
4. Du gick på bio med?  - Malin, Elin, Madde och Julia (Twilight)
5. Du höll i handen? - Danne
6. Du var på stan med? - Malin
7. Delade en pizza med dig? - Hmm, delar sällan... :)
8. Du fick telefonsamtal av?  - Johanna
9. Skicka ett sms till dig? - Susanna
10. Du kramade?  - Danne


ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Nej
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Nej
3. Längtar du till sommarn igen? - JAA!
4. När tittar du dig i spegeln? - När jag gör iordning mig
5. Hur svarar du i telefon? - "Hallå" eller "ahh rää Åsa"
6. Vill du ha barn? - Japp, i framtiden
7. Har du gjort något olagligt? - Ja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? - Har väl kört lite för fort nångång? ;)
9. Har du några tatueringar/piercingar? - Tre gaddar, piercingar i öron och navel. Har haft i tunga och näsa tidigare.
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - "Hata" är väl lite starkt men...
11. Bäddar du ofta sängen? - Japp
12. Vad gör dig riktigt glad? - När saker och ting flyter på
13. Går du i kyrkan? - Nej
14. Gillar du att sjunga? - I duschen
15. Har du egen dator? - Ja
16. Hur mår du idag? - Seg efter jobb men glad ändå!
17. Vilken klass går du i? - Ingen
18. Har du mycket pengar just nu? - Nej, är ju mitt i julklappshandlandet
19. Är det jobbigt o svara på frågorna? - Nej
20. Hur mycket är klockan nu? - 21.01
21. Vad ska du göra ikväll? - Göra matlåda, Mysa ner mig i soffan med Danne



Matlåda kanske man skulle roa sig med ändå..
Får nog bli en omelett tror jag.

Ha en skön kväll!




Kommentarer
Postat av: Petra

Kul! Jag snor dom är frågorna hoppas det är lugnt:)

Postat av: Åsa

Bara o sno! :)



Kul att du skaffat blogg!

Länkar till den från min! ^^

2009-12-14 @ 11:04:30
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback