Thank GOD It´s friday!! :)


Kommer vakna upp med träningsvärk imorgon. Sitter i soffan nu och är alldeles mörbultad. Har ett par pass i kroppen sen tidigare i veckan och dagens med Danne♥ lär göra sitt med. :)

Äntligen fredag, efter en smått tung vecka på jobbet. Helgen är mao mer än välkommen. Ikväll blire film o mys här hemma. Imorrn ska jag hem till Erica o Henke o sminka dem inför maskeraden de ska på. Sen har jag fått äran att vara hund och bebisvakt till Effi och Edith. Ska bli såå mysigt! :)
På söndag blir det ev Julmarknad i gamla Linköping med Mallan, om det nu är det? Haha, får kolla upp det.. Aja, är det inte de så blire nog att kolla när Danneman har spelning. Han e dutti den där.. :)

På tal om musik, här e nya favoriten! Får en form av frihetskänsla när jag hör den. LOVE IT. :)

 

 
Just dä!

Var hos Cissi igår och fixade håret. OJ vad nöjd jag blev! ^^ (som vanligt!) Besök gärna
www.harteknikerna.se. De är toppenbra och trots att jag är pipplig med håret så har jag aldrig blivit missnöjd. :)
Efter det bidde det "Tomtenatta" i stan med Malin. Tog en fika innan vi mötte upp Danne. Blev en kort sväng med honom med innan det var dax för oss att knalla hem i kylan. :)

Nu ska jag ta mig en pepparkaka och kika skräckfilm.
Älskar skräckgenren, typ det enda jag tittar på när jag tänker efter..
Ni som förresten inte sett "Paranormal Activity", se den... Läskigt värre.
En tanke som slog mig när vi såg den var att vem fasen ringer man om det där skulle hända en själv? För det första skulle ju ingen tro på en. För det andra skulle man nog överväga ett besök på psykakuten själv.. Creepy... :)

Nepp, gingerbread and horror it is!

Ha en lovely kväll!!


PS: Bara för att jag gör rätt för mig. ;)
http://www.tackfilm.se/?id=1259959256196RA68

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback