Everlong..




Ligger i soffan och fryser. Tänk dig att behöva ha på dig en varm polotröja, en filt OCH en mössa. Ändå fryser du. Det drar så in i h-vete från mitt fönster.
Måste ringa hyresvärden om det för detta går inte.

Men atte..... SKIT I DE, drar ju te fjällen imorrnbitti!
Det blir mao ett senare problem. ;)

Har idag träffat Emeliiiiie på stan. Fikade och babblade på som vanligt. :) Har kommit på en sak jag ska göra i smyg, eller ja, några vet om det... Tror det blir bra, hehe... ;) Kommer iaf att märkas efteråt...

Tornby fick sig ett besök med och jag är nu ny ägare utav ett par skidhandskar och ett par goooogles. Ska lägga dem på nått säkert ställe så jag inte behöver skaffa nya varje år. Suck...


Snubblade över denna häromdagen..
Inte hört den på flera år men ajajaj vad bra den är...
Slänger upp en video med i vanlig ordning! :)




Nu ska jag trotsa kylan i lägenheten och ta mig en dusch.... Har ju alltså varmvatten men det blir ju gööörkallt när man ska ut ur duschen.. :S
Sen ska det packas kläder o mysas med Danne. ^^

Får önska alla en RIKTIGT GOD JUUUUL!
Ta hand om varann i kylan!

See ya!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback