Det börjar dra sig... ^^

Om en vecka har vi gjort första dagen i backen. Har förhoppningsvis klarat oss undan brutna ben och ligger säkert i soffan framför teven, iklädda myskläder och dricker kanske nått gott. :)

GUD var jag längtar!! Ska bli så skönt att komma ifrån stan och få andas lite fjäll.
Innan dess ska det dock jobbas i fyra dagar till, men eftersom det är mycket att göra så går det säkert fort. :)

Helgen som var har varit händelserik. Julfest på Platå i fredags med jobbet och det bjöds på god mat och mycke dricka. Kanske tom för mycket för vissa. :)
Stapplade hem med onda fötter runt småtimmarna med Danne.
Hade iaf en superkul kväll och de tror jag att de flesta andra hade med!

Osså lite bilder.. :)










Lördagen spenderades med huvudvärk i sängen. Inte det mest optimala men vad annars kunde man ha väntat sig? :) På kvällen åkte jag och Malin hem till Johanna för att fira hennes 25 års-dag. Där bjöds det på supergod mat och gott att dricka. Av förklarliga skäl blev det inte mycket alkohol för min del, slank dock ner lite Baileys och Gin o Tonic. De andra fortsatte sedan på krogen men då jag redan fått min beskärda del av just de så valde jag att åka hem. Danne kom förbi och vi somnade ganska direkt. :)

Gårdagen blev väldigt slapp, umgicks med älsklingen och åkte hem till Ekholmen en sväng.

Nu är måndagen gjord och det e dax att slå in lite julklappar, ta mig en lussekatt och sen mysa ner i soffan... Ska googla på julgranar med, måste ha med oss en liten i plast te fjällen.. ^^
Jula kanske har? Eller Clas Ohlson?

Nepp inslagning vare! ^^


Heppåre!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback