All I want for christmas is youuu! :)

En gammal favvo.. ^^





Och denna.... Tröttnar aldrig! :)
80-talet is the shit.. Speciellt 1984 då denna kom... O jag! :D



Har nu jobbat min sista dag innan julen. Känns så skönt att få vara ledig och framförallt komma iväg till fjällen! Åker i övermorgon så ikväll blir det att se över allt utifall nått behöver köpas imorgon. Har en förmåga att slarva bort grejer, typ skidglasögon (som var nya!) handskar, underställ osv... Aja, löser sig. :)

Ska bli grymt skönt iaf och URMYSIGT att älsklingen ska med. Han är den finaste människan jag mött. Häftig känsla.. :)

Imorgon ska jag träffa Empaahn. Blir en lunch eller så hade vi tänkt oss. Kanske promenad men attans vad kallt det är. Befinner mig helst inomhus om jag ska vara ärlig. Får se imorrn helt enkelt..

Heppåre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback