Long time no see...

Sorry folks... Har varit bloggtorka här ett tag.
Har helt enkelt haft mycke annat kuligt för mig.. ;)

En update är väl endå på tiden kanske...

Förra veckan lämnade jag Linköping för en himla fin donna vid namn Johanna, som numera bor i Karlstad med sin man.
I onsdags närmare bestämt gick tåget dit och van tågåkare som man är så kändes trippen rätt kort! :)
Hade ett par toppendagar där med mycket sol, shopping och även en tur på stan för att kolla nattlivet. Heeeelt godkänt. De hade fler uteserveringar än Linköping tom och det gillas mycket. ;)
Tack gumman för ett par toppen dagar, snart kommer Mallan o jag upp o hänger i er nya lägenhet! :)

Väl hemma i stan igen så bar det av till Kisa för att fira mor min som fyllt år. God mat, god dricka och en hel del karaeoke bestod väl helgen av kan man säga. Jo, o en massa sol oxå såklart. Skönt att man fick några soliga dagar här på slutet av semestern iaf...

Dagarna är i övrigt lite röriga... Blir ju lite så när man har semester. :) Storan har besökts flera ggr med nära och kära, strandgatan fick sig oxå ett besök, helt ok ställe måste jag säga.

Nu då? Jo jobb o vardagen är tillbaka. Känns rätt bra endå om jag ska vara ärlig. I helgen blir det bröllop då Elin, en tjejja på jobbet ska gifta sig med sin Anton. Hade möhippa för henne för två helger sedan i Kalmar, (där de även ska gifta sig). Blev väldigt lyckat med bubbelbad, picknick, en del tok på stan o sen middag på kvällen. Jag och Malin skippade dock det sista och åkte hem, hade många mil att köra och kände att det skulle vara skönt att komma hem.
Ser fram emot deras bröllop somsagt, kommer vara hur vackert som helst och jag gissar på att vi är en hel hög med blödiga tjejer (och killar?) som kommer sitta och snyfta ikapp vid vigseln. :)

Ja det var väl allt jag kan komma på nu iaf.

Mår toppen, livet leker med mig och jag är inte sen med att hänga på.. ;)

Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback