Don´t need it anymore. And i like..

Fredagkväll och borde egentligen ligga i min säng vid det här laget. Tidigt imorgon bär det av till Kalmar och Elin och Antons bröllop. Ser verkligen fram emot det. Bröllop är vackert.

Seg första vecka på jobbet, men har tagit mej igenom den iaf och nu blir det förhoppningsvis bara lättare och lättare. Det svåraste är att ta sig upp på morgnarna. Sömntuta. :)
Ska leta solresa med Emelie på söndagkväll. "Empaahn och Britt-Marie goes suntrip". Kan inte bli annat än kul, tokigt och underbart skönt! B-) Hoppas vi hittar nått bra, för då drar vi nångång i september-oktober, lagom när hösten knackar på dörren..

Ikväll har det annars bara lagats mat och nördat dator. Har spotifyat musik, läst bloggar o ja, facebookat. Det där vanliga man styr med. :)


Watch me now and I´ll be someone new
My heart will be unbroken
It will open up for everyone but you



Only love... Only love can leave such a mark...
Only love... Only love can leave such a scar...

U2- Magnificent

Sucker för låttexter as usual... :)
En viss person skulle säkert kalla mig nörd.. ;) Men då är jag väl de...
Älskar djupa texter som man kan forma till sina egna i sitt huvud.
De sätter ord på känslor som är svåra att förklara ibland..
Me like alot.
Vad vore livet utan musik egentligen? Hemska tanke.

Nu ska den nymanikyrerade bruttan lägga sig o läsa sin bok tills John Blund kommer. Lär inte dröja länge..

Sov gott alla fina, ni betyder allt för mig.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback