Autumn leaves...

Har börjat få lite höstkänslor.. Inte några deppiga sådana utan mer myskänslor. Ni vet precis i början på hösten då luften är kall och frisk, solen skiner på röda löv och man tar långa promenader i skogen för att sedan avrunda med varm choklad i soffan, väderbiten och röd om kinderna..

"Den" hösten tycker jag om.



Igårkväll mötte jag upp Petra och Sara för att sedan sätta oss på BK´s uteservering. Ett glas vin, blev helt plötsligt ett gäng drinkar och kvällen avslutades kanske vid ett? Ja, där nånstans. :) Hursomhelst, det jag skulle komma fram till är att det var grymt kallt ute. Därav höstkänslorna... Folk verkade inte inse detta visserligen för var o varannan tjej sprang runt med "kortkort"... Burrrr...
Hade en kalaskväll iaf, tack tjejer ni e toppen! :)

Innan det blir tok-höst ska jag ju visserligen besöka solen en sista gång.
Gran Canaria... :) Om precis en månad bär det av. Längtar så in i bänken!!!

Ikväll ska jag o brorsan hem till Ekholmen och planera fjällentrippen i jul. Kan bli Hundfjället i år. Det ser jag fram emot. Har inte varit där förut så det blir skoj att testa nått nytt. :)

Har mycket kul att se fram emot märker jag nu.. Det är vikigt tror jag. Behöver inte vara så stora och spektakulära saker. Kan vara en helg i Klevsfall, hälsa på en vän i en annan stad osv.. Bara det händer lite roliga grejer som avviker från vardagen. :)

Ska mysa vidare här nu, läsa min bok ("skumtimmen" av Johan Theorin) och sen blir det Ekholmen, tacos och fjällstuge-letande. ^^

Ha en underbar söndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback