Välkommen vår!

Valborg idag då.. Våren är officiellt här och nu äre ballerinapjuck, pumps och no-jacket-väder för hela slanten.
Osså pollen, bin, fästingar och brända nästippar oxå men det hör liksom till.. :)

Har haft en ledig dag idag och har varit på stan. Kvällens tema blir 80-tal märkte jag när jag promenerade hem med mina påsar. Ett vitt linne från Gina med såna dära lååånga klippta fransar blev det tillslut. Till de ska jag ha mina jeansleggings, svarta pumps och en svart kort jacka.. Stora svarta örhängen och krusat tuperat hår. 
Haha! Nee... Håret ska vara tuperat som vanligt men defenitivt inte krusat. :)

Ska börja plocka ihop här hemma nu så det får bli ett kort inlägg..

Önskar alla en underbar Valborg med allt vad det innebär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback