Ujj vad nära det va...!

Har ALDRIG varit så nära på att tatuera mig (utan att göra det då) förut.

Styrde saaben mot nkpg och tatuerarmässan där. Med mig hade jag Mallan som peppade mig för fulla muggar. :)
Somsagt, har ju tänkt länge på en grej jag vill göra.. Men när jag väl kom dit började jag tveka... Vill ju göra den hemma, utan hundra människor som glor.. Vill heller inte bara göra det för att det är mässa utan det ska kännas hundra. Vill ju kanske teckna den själv som de andra två...
Somsagt.. Var sjukt nära men jag sket it.
Det var annars riktigt kul, mycke skoj folk att kika på och duktiga tatuerare. Tufft med tjejer som tatuerar oxå. Fanns ett gäng där. ^^

Kom hem till ekholmen precis, sitter kattvakt åt tissarna här. Pappa är i England och jobbar sen en vecka tillbaka så jag har fart fram och tillbaka hit varjde morgon o kväll. Funkar bra iom att jag har bilen. :)

Ska snart bege mig hem till "lyan". Fick iordning den ordentligt igår med text på väggen, ljuslyktor i fönster, ny lampa osså en tavla. Balkongen är nu klar att inta oxå. Hittade billiga trämöbler på IKEA. :) Ska lägga trall oxå men det kan jag vänta lite med känner jag. I morse ringde de från
Quickbed oxå och min säng var på G. Får den förhoppningsvis imorrn! Yey! :D

Vad har hänt mer denna helg?
Mös med Tessan i fredagskväll, igårkväll cyklade jag hem till Ulrika och Daniel och där drack vi vin och snackade skit till två ungefär. :) Ulrica bjöd på "heta räkor" och det var sjuuukt gott! Det är alltså räkor man steker i olivolja med vitlök, pirri pirri o lite annat smarrigt. Baguette till det med. ^^


I veckan som kommer jobbar jag bara tre dagar för jag har tagit ledigt på Valborg. På onsdag ska jag till Cissi som ska få fixa min "shakira-utväxt". Ska bli skönt o bli lite fin i håret.. ^^
Imorrn kommer ev. Tessan och Petra förbi på kvällen och tisdagen kommer att ägnas åt träning.

På valborg blir det fullt ös i Kindabygden. Ser fram emot lite styrdans på Örs sen med. ;)

Ja det var väl en bra sammanfattning av läget just nu.
Ska packa ihop lite sängkläder här nu tänkte jag innan hemfärd.


Snyggot herself! ;)

Ha en skön kväll!

Synes och höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback