Tröttis

Full rulle har det varit ett bra tag nu men snart så! :)

Fick nycklarna till lägenheten igår. Skulle hjälpt pappa att tapetsera idag men fick chocken när jag klev in genom dörren. Väggen var redan tapetserad! Pappa hade i största hemlighet varit ledig idag och fixat med detta. Gissa om jag blev glad! Nu fick jag en "extra" dag med att komma iordning till helgen vilket var toppen!
Jag har verkligen världens bästa pappa!

Har idag handlat följande:
Matta
Soffbord
Lampa till fönster
Kökslampa
Kuddar
Filt
Gardiner till kök och vardagsrum. (Osäker på de i vardagsrummet, kan bli nya kanske om jag inte får till det..)

Har nu ätit o glott på teve o ska snart ta mig en dusch innan sängen.

Är sjukt trött men det är bara lite kvar nu, sen är jag på plats..

Hört denna förresten? Slår originalet.. ;)

 
 


Hade gott sålänge!


Kommentarer
Postat av: Fia

Er far överträffar sig själv gång på gång, så himla snällt av han :)!

Det ska bli spännande att se hur du har det! Nu har vi precis varit o köpt present för det är nån som fyller år om ett par dar ;)

Lycka till med det sista! puss o kram

Postat av: Åsa

Ja han e världens bästa! :)



Har nu kommit iordning nästan helt, ska köpa tv bänk, nån hylla eller nått o sen ska jag flytta porslin o kläder.. Hinner nog med allt imorrn tippar jag på!



Spännande med presenter, kommer aldrig tröttna på att öppna paket! ^^



Hade bäst sålänge så ses vi snart!



Puss Puss!

2009-04-09 @ 23:03:17
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback