No one sleeps when I´m awake..



Radiosession i bilen igen.. Älskarn!!



Sov som en ja, som en stock eller nått i natt. Så skönt med ny säng.. Vaknade utvilad oxå för en gångs skull trots att jag gick upp strax efter sex... ^^

Har jobbat i vanlig ordning idag och sen spenderat tre timmar hos Cissi så nu e Shakira-looken väck och jag e allt lite ljusare än sist tom! Snyggt blev det och jag är supernöjd, som alltid när jag besökt Hårteknikerna.. ;)

Kom hem, bjöd över Empan på korv o lite tevemys. Babblade lite inför morgondagen. Kom överens om att det ska bli en jävligt kul kväll och det tvekar jag inte en sekund på! ;)


Emelie o jag!

Eftersom jag e ledig imorrn så ska jag ränna runt på stan o leta efter nått fint att ha på mig tänkte jag. :)
Kött att grilla ska jag köpa med och nån sås... Får se vad de har i köttdisken helt enkelt.

Med bomull i magen ska jag nu hoppa isäng!

Härligt allt e... ;)

Kommentarer
Postat av: Prinscharm

Lääcker :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback