Jag snodde rän! (Östgötska..)

Har snott denna från Sandras blogg.. ^^

Jobb (1p) - Ja
Visitkort (1p) -Nej
Konferens (1p) - Haha, nej
Bor hos föräldrar (-2p) - Flyttar imorrn så jag tar ett "nej". :)
Vara sambo (1p) - Nej
Vara förlovad (1p) - Nej
Vara gift (2p) - Nej
Skild (3p) - Nej
Äga villa (2p) - Nej
Ha en bil (1p kombi + 1p) - Nej (Fan kommer framstå som tre år..)
Hund (1p) - Nej
Lån (1p) - Ja
Gemensam ekonomi (1p) - Nej
Pensionsspara (1p) - Nej
Storhandla (1p) - Ja
ICA-kundkort (1p) - Nej
Använda rabattkuponger (2p) - Nej
Äga hushållsassistent (1p) - Nej
Äga diskmaskin (1p) - Nej
Dubbelsäng (2p) - Nej
Ha julgran på julen (2p) - Nej
Och tomte ger 1 extra poäng. - Nej
Gråa hår (1p) - Nej
Celluliter (1p) - Passar på den...  :)
Prenumerera på morgontidning (1p) - Nej
Lösa sudoko (1p) - Nej
Välja att inte svara i telefon (2p) - Svarar alltid.
Putsa fönster (1p) - Njee..
Svampplockning (2p) - Nej, äckligt..
Långfärdsskridskor (1p) - Nej.. (Kommer verkligen inte få några vuxenpoäng...)
Parmiddag (1p) - Nej
Vinprovning (1p) - JA!! Det har jag vart på! :)
Danskurs (1p) - Nej..
Partaja till gamla 70-talshits. Obs! Gäller ej om du är bög. (1p) - JA! :) Det tar sej!
Dricka konjak alt. calvados till kaffet (1p) - Kaffe? Euuuw.... :)
Däcka före 23.00 dagligen (1p) - Nej
Föredra soffan hemma före krogen/puben med bästa kompisarna (1p) - Nej, det e ju olika!
Spela Bingolotto (1p) - Nej
Tycka att Ernst Kirchberger är en riktig pudding (1p) - Uschalingen! Nej!
Ha höftproblem (1p) - Nej
Köa till Allsång på Skansen kl 7 på morgonen (2p) - Haha, Nej..
Bli förundrad över "ungdomen idag" (2p) - Ja.. ^^


PoängFacit:-15 p "INTE gammal"
16-25 p " börjar barka ditåt..."
Över 25 p "Nu är du där".

Min poäng: 7, (8 med cellulitfrågan... )
Suck..

Nee nu äre sova..

Gonatt påre sa ja! ^^

Kommentarer
Postat av: Maléne

Va roligt, jag snor den oxå ifrån dig. Sitter nämligen här med skallebank och är uttråkad, måste plugga men jag ska nog oxå gör det där testet =)

Postat av: Åsa

Gört! ;)

2009-04-08 @ 21:43:26
URL: http://asajohansson.blogg.se/
Postat av: sandra

hahaha

2009-04-09 @ 12:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback