Goosebumps... ^^

Hej!

Det e helg! :D

Ok, tagga ner lite.. Det är bara det att livet leker, lönen finns på kontot och solen kommer skina heela helgen enl. väderleksrapporten och ja.. What´s there left to say? B-)

Denna fredag har det jobbats och sen har jag o Tessan sprungit på stan o letat lampa. Hittade en som jag köpte men ska nog lämna tillbaka den. Skärmen var för bred o ja, passade inte riktigt även om den va snygg!
Aja, ska leta vidare imorrn..
Blev hemmakväll sen me god mat o massa tjejsnack i vanlig ordning. En toppenkväll helt enkelt!

Ska snart plumsa isäng, ska upp skapligt imorrn, mycket som ska hinnas med.

Tänker avsluta detta korta inlägg med en låt.
Darin har blivit lite karl och han sjunger så man får gåshud. Run away heter min nya favvo- bästa han gjort.. :)
Som vanligt säger jag - ENJOY! :D



Sweet dreams ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback