FINALLY!

Jag e på plats.

Telefon och internet fixat precis så nu är allt som det ska igen. Man blir allt lite avskärmad från omvärlden annars. :)
Hursomhelst.

NU kan jag andas ut här hemma, äntligen äntligen...
I´ve found peace...

Snart kommer Emelie hit, ska ha lite myskväll i soffan o kika på "Det okända"..
Ska äta vitlöksbaguetter oxå, ujj vad gött! ^^

Veckan som gått då?
Har jobbat, tränat på nautilus och ja.. Pysslat hemma. :)

Blir ev. premiärgrillning i helgen, nu är verkligen våren här..
Det pirrar och känns sådär härligt i kroppen..

Things are going my way, and I love it.. ;)

Kan förövrigt inte sluta digga denna låt!
Nya favvosen på dansgolvet för mig tror jag.. ;)





Nu ska jag städa lite innan Empan kommer!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback