De nada..

Dålig fantasi.. Sorry.

Sitter i soffan, nyduschad och insmörjd med bus. ^^
Det ÄR faktiskt mycket bättre än att lägga sig i ett farligt solarium och det FINNS faktiskt bra produkter idag som inte luktar gam-lennart eller blir orange och flammiga.

Jag har hittat en.. ^^ Lumene har en bus i skum-variant. Skummet är sådär lätt och fluffigt och kladdar inte. Du får en naturlig färg redan efter två timmar och det luktar nästan gott. ;)

Så, nu har jag gjort reklam för de.. Psst.. Finns på Åhléns förresten.. :)

Gårdagen blev inte som jag tänkt.
Hade ajaj i halsen så det blev ingen träning för mig, heller inga tester. :(
Var riktigt seg efter jobbet och somnade kl sju. Förstår ni, JAG somnar KLOCKAN SJU!
Det e ett tecken på att jag inte e fullt kry. Sov nästan tolv timmar inatt men var endå ett vrak när jag vaknade.
Inte lika ont i halsen dock så idag blev det kondition på gymmet.
Kändes att man inte var helt hundra dock för det var riktigt tungt idag. :(
Vila kanske?

Imorrn är det torsdag igen. Sjukt så fort veckorna går. Snart maj oxå.. Galet. :)
I helgen är det tattueringsmässa i Nkpg. E riktigt sugen på att fara dit, kanske får med mig Malin på lördag. ^^
Ska även träffa Tessan på fredag, får se vad vi hittar på för skoj.

Valborg med snart ju!
Den kommer att spenderas med Emelie och en bunt nya människor. ^^  Som Emelie skrev på sin blogg- då blire "waj waj"! ;) Hehe!

Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och kika teve innan sängen kallar..

Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback