Lite text..

E hemma idag o e dålig.. :(
Har legat i sängen heeela dagen, ätit lite precis..
Ja, vad ska man skriva mer..? Har ju inte hänt så mycket annars somsagt..
Ska ta o hoppa in i duschen strax, då kanske man känner sig lite piggare förhoppningsvis.

Nu är det iaf höst på riktigt...
Hösten e ganska mysig tycker jag, iaf till en början..
När det e frisk klar luft ute och löven får olika röda toner..
Älskar att ströva runt ute, gärna i något spår i skogen och bara vara.. ^^
Komma hem till stugan i klevsfall, tända en brasa o mysa.. Luktar så gott när man eldar också tycker jag.

Ja, det var det.. Har faktiskt inte så mycket o skriva..
Hade höga förväntningar på mitt inlägg men jag får inte till det riktigt..

Får återkomma senare, eller nått..

Hade skönt o allt!

PössPöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback