Söndagkväll...

Sitter i sängen med täcket över mig..
Billy o Svante (mina katter) ligger i sängen hos mig och vi har det så mysigt.

Dagen har varit luuugn.. Skönt med tanke på gårdagen.
Har inte gjort nånting egentligen. Emelie var här en stund och hämtade sina grejer..
Efter det fixade jag käk o sen stupade jag rätt i säng..

Känner mig lite ledsen.. Fråga mig inte varför...?
Konstigt hur man helt plötsligt kan gå in i ett sinnestillstånd sådär bara..
Typiskt för en söndagskväll visserligen...

Nu ska jag se "Hål i väggen".. Tror det kan va skoj..

Hade bra..

Pössss*


Kommentarer
Postat av: Fia

haha hål i väggen, det såg vi med på! Tyckte det var lite halvkul, av nån anledning är det roligare när det är japaner som gör det ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback