Nåh..?

Regnet fullkomligt öser ner, det har börjat mörkna lite o det blåser halv storm enligt träden.. ^^

Tur på mig som INTE cyklar idag utan tog bussen imorse.

På lunchen var jag iväg och hämtade ut mina linser jag beställt från
www.fargadelinser.com.
De jag beställde heter "Dimension Pacific Blue" och är jättefina.. ;)



Har använt dem i flera år nu. Brukar beställa månadslinser som jag endast använder nångång ibland bara. (Då "räcker" de ju lite längre..) Har inget synfel utan det e bara för "effektens skull".  :)
Ja så kan det va.. Hann slänga i mig en körv oxå innan det var dax för jobb igen.

Blev lite ändrade planer ikväll.. Jennie, som vi skulle till i Norrköping e sjuker så det blir inget.. :(
Malin var oxå krasslig så det blir nog bara att va hemma ikväll...
Visserligen skulle jag ju kunna släpa mig till gymmet o sen hyra film..? 
Inte en sån jättedum idé faktiskt..
Ska köra fullkompligt slut på mig själv tänkte jag så kanske jag kan sova normalt inatt som vanligt folk gör/borde/ska...?

Mjaa, blir nog en bra kväll endå...
Brukar ju kunna ha rätt roligt åt mig själv så! :)

Nu ska jag göra lite rapporter hära..




Hade feint!

Pusss*


 


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh men tack så jättemycket för din söta kommentar :D Så glad jag blir! TACK :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback