Manic monday..


Nu är det snurr på´t igen..
E ganska taggad på ny vecka dock så det e skönt. :)

Kan ha liiiite att göra med att det endast är 4,5 arbetsdagar kvar innan jag lämnar Sverige för Norge i ett par dagar.
Hade ett lååångt o mysigt samtal med gutten min igår kväll..
Vi pratade lite om de där små sakerna som man förut fick i överflöd och som nu när man inte kan ses jämt, blir så himla stora och betydelsefulla.
Att ligga i hans trygga famn, dra fingrarna genom hans hår eller att känna honom andas tungt i min nacke strax innan man somnar.. ;)
Oh... Vad jag längtar...

Nu är det iaf fortfarande måndag och jag har endel att stå i.
I veckan blir det lite mys hos Fia o hennes lille tisse.
Ska försöka att hinna med o träffa Emelie o Sandra oxå!

Nu måste jag återgå, ha en bra dag!

Tjoho!

Pöss*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback