Kvällens..

Nu har klockan hunnit bli kväller...
Åsan har inte gjort ett jota idag utan legat i soffan mest med filten över sig.
Kissarna har gjort mig sällskap från o till... Haha de e så fräna mina katter. :)
Konstant hungriga oxå.. Frågan e om en avmaskning kan vara en idé?
Jag trort. :)


Jag o lille Billy :)


Ikväll ska jag kika teve..
-Nae, det va ju ovanligt...

Ska kolla på Det Okända som vanligt kl 20 och sen vare visst säsongsstart av Insider.
Det får icke missas! :)

Nått jag väntar på ska börja e En Bonde Söker Fru...
Vet inte men jag tycker bara att det e så himla gulligt..
Sen att det utspelar sig på landet, mitt i sommaren gör ju att hösten inte känns lika mörk.

Idag ringde en "Fredrik" från Adecco i Norge till mig. Det var lite oväntat. Han sa att jag kunde höra av mig till honom så fort jag flyttat dit. Har en känsla av att det kommer att lösa sig vad gäller jobb-biten.. (utan att låta alltför kaxig..)  ;)
Man måste ha lite flyt ibland, så äre ju bara. :)

Ska fortsätta kyrera mig i soffan nu.. Tur att den e så skön! (<- positiva veckan!!)  Haha! :)

Ha en skön kväll..

Over´n Out...

Pöss*


Kommentarer
Postat av: Fia

Heluu! Tack för peppen! :) Nu är jag med sjuk! Ont i halsen o feber, skitkul :).. men det var väl nästan oundvikligt, så många som är dåliga nu.

Måste dock till skolan, har seminarie idag! Hoppas du mår bättre iaf, krya annars! Puss o kram

Postat av: sandra

Nu vill jag se den där utmaningen.. :) krya på dej!! kraaam

2008-09-25 @ 10:27:21
URL: http://sandragilla.blogspot.com
Postat av: Anna

Hitta länken hit på fb o kunde inte låta bli o kolla in. Ja bara älskar Bonde Söker Fru, snart drar de ju igång :) Trevlig Helg!

2008-09-26 @ 19:41:54
URL: http://thesenights.blogg.se/
Postat av: Åsa

Oh skoj att di hittade hit! ;)

Ska kika din blogg med!



Det var reklam igår tror jag om Bonde söker fru, så nu börjar det allt dra ihop sig.. ^^



Ha en skön helg nu!



Kraaaam*

2008-09-26 @ 22:56:22
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback