Kväll... Done some... :)

Blev träna tillslut.... Så skönt det var!
Min dumma ljumske strulade dock lite så jag fick avbryta efter en stund.. :(
Hann bli ordentligt svett och trött så lite gav det iaf.. :)
Träffade Robban från jobbet där oxå med en kompis.
Han hade inte tränat sen februari... Där försvann lite av min ångest... Riktigt så illa är det ju inte för min del iaf.. B-)

Har nu duschat o ätit kyckling med aioli.. Mummsan var det!
Blir det till matlåda imorgon oxå... ^^

Sitter nu o babblar med Emelie på msn..
Ska hitta på nått hon o jag på lördag.. Antingen blir det att sitta hemma o snacka, eller så går vi ut en sväng.
Vet inte riktigt än utan vi får se vare blir..

Gutten min e iväg o kikar på Sverigematchen på Harrys..
Jag nobbar matchen helt, står fast vid att de säkert förlorar endå.. ^^
Vet inte ens vilka de möter.. Haha!

Ska luta mig tillbaka i soffan nu..
Alla mina program börjar nu nämligen... ;)

Städa får bli imorrn eller på fredag.. Eller nån annan dag...

Hade fint!


Pössss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback