"Kan inte hitta på nått fyndigt att skriva här"


Jahapp, nu är klockan 17.15.
Sitter fortfarande på jobbet men ska väl bege mig hem strax.
Ska få skjuts av pappa ut till Valla djurklinik. Måste köpa kattmat till mina små för det e slut.
Sen hade jag tänkt att träna... Men FAAN e ju förkyld igen.. :((((
Känns som om huvudet väger bly... E lite småfebrig tom o då vågar jag inte smyga iväg till nått gym...
Typiskt.. Vill komma i form... E taggad nu ju...



F A N !   F A N !   F A N !   F A N !   F A N !   F A N !   F A N !  



Så vad blir det ikväll?
Krypa upp i soffan me filten min o kolla teve...
Outsider som vanligt på måndagar.. Ikväll vare visst lite naket tror jag.. :) Det får man ju inte missa... Haha!
Måste tvätta me, men det får bli en annan dag..

Saknar min älskling nått så dant... ♥
Men om  inte alltför många dagar så kommer han hem.. ^^

Nu ska jag pysa..

Hade fint!

Pöss*


Kommentarer
Postat av: jojjo

Min kväll ser likadan ut åsa-gåsa..krypa upp i soffan o kolla naket;)e förkyld här me så då får man va hemma o ta igen sig..sov så gott sen!hoppas inget juckande väcker dig;)hörs imorn!puss

2008-09-22 @ 22:27:08
Postat av: Åsa

Ja soffan blev det, o lite naket med.. Men fy det var himla osmakligt tyckte jag. Försökte äta samtidigt men det sket sig.. Haha! :)



Sov gott stumpan, hörs imorrn!



PussPussssssss*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback