Jag är en periodare..

.. När det gäller musik.. ^^

Har alltid gillar Evanescence men har endå inte "lyssnat" ordentligt..

E helt såld nu iaf... Djup i texterna, power i låtarna..
Det är väl inte det mest positiva man kan lyssna på, men ibland är det skönt oxå...

Förutom My Immortal som är en favvo så har jag fastnat för denna...
Kom ju ut för några år sedan..

Lithium



Har upptäckt Eva Cassidy oxå... Underbar sångerska som tyvärr gick bort i Cancer -96.
Här kommer en "braig" en från henne..
Fields of gold.. Ni har säkert hört versionen som Sting gjort...
Tycker bättre om hennes..



Sitter annars och försöker kyrera mig..
Halsen e värre nu... Inge kul..

Ska mysa vidare här i soffan nu med filten.
Ska se en ny serie som börjar ikväll på fyran kl 21. Främmande fågel..
Verkar bra..

So long..

Pöss*


Kommentarer
Postat av: Bror

Ok, nu äre fan slutlekt. DET STAVAS ÄNDÅ! MED Ä! Jäveltrött kommer jag vara imorrn. Ändå nice.

2008-09-17 @ 01:08:36
Postat av: sandra

Ja föredrar oxå eva cassidys fields of gold! Vacker e den! Och om du gillar evanescence så gillar du ju självklart sångerskan Amy Lee. Hon kör en duett med Korn, Freak on a Leash. har du inte hört den så sök upp den! Helt underbart! Nu gillar jag kanske lite "tyngre" musik än du iofs, men jag tror du gillar den! Krya på dej! kram

Postat av: Åsa

Till min lillebror:

Du e rätt gullig ÄNDÅ.. :)

haha* Varenda gång jag skriver det där ordet har jag klurat på hur det stavas... Tack. :)



Sandra:



Oh den måste jag kolla upp!

Tror säkert den faller mig i smaken.. ^^

Mår inte alls bra, men tänker släpa mig till jobbet imorrn endå..

Hade bäst!



Kram kram!

2008-09-17 @ 18:24:17
URL: http://asajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback