Insomnia..

Ligger i min säng med laptopen på magen..

J A G   K A N   I N T E   S O V A . . .

Inge kul...
Låg och läste ur min bok men fattade inget.. Det blir lätt så när man har tankarna på annat håll...
Minns hur det var i skolan ibland när man försökte plugga till något prov eller så och koncentrationen bara inte infann sig.. Kunde läsa om samma stycke flera gånger utan att minnas ett ord. Som att läsa av en vit vägg..
Inte så givande, nej..

Jag gav alltså upp och tänkte att kan jag inte läsa mig trött så får jag väl skriva mig trött.. ^^

Bloggen börjar bli mer som en dagbok.. Har blivit liiite mer personlig på sistone.
Tycker visserligen att det är ganska skönt. Väljer ju såklart själv vad jag vill dela med mig av till "allmänheten".. Resten tar jag med mina nära, som jag har förtroende för..

Jag är en ganska djup människa.. (För er som inte visste/märkt det redan.) Har blivit det med åren tror jag..
Kan va ganska ytlig oxå såklart om jag vill... Inte så svårt.. ^^
Finner dock inte mycket i det i längden.. Skulle aldrig kunna umgås med folk som aldrig ser till det "inre"..
Jag har ett behov av att bara vara jag.. Vara den jag är på insidan och inte bara låta folk rispa på ytan..

Mmmm.. Lustigt egentligen...
Hur allt kan bli..
Hur jag blev/är...? :)

Om jag hade växt upp någon annanstans, umgåtts med andra kompisar.. Hade jag varit samma lilla tjej då?
Njaaa, inte så säkert...

Man säger ju att man blir som man umgås, ligger nog något i det..
Jag har iaf världens bästa i min närhet.. (Vilket då betyder att jag måste vara en kalas-tjej)  B-)

Hur hade det sett ut egentligen? T ex när mina päron slutade att älska varann? Vad hade man gjort då om man inte haft alla vänner som ställde upp för en?
Johanna, Malin, Maléne mfl....
Hade den Åsan som sitter här idag varit densamma då?
Jag tror inte det...

Oscar, min älskling... Han vet nog inte hur mycket han har gjort för mig...
Bara genom att vara han.. Bara genom att finnas för mig..
Älskar honom så mycket och önskar att jag kunde få ligga i hans famn nu..
Han är den finaste jag mött och skulle gå genom eld och vatten för den killen...

Hmmm, ja...
Vet inte varför jag skriver allt detta...
Behövde väl "ordbajsa" lite såhär innan sömnen kommer antar jag...

Ska bli såå skönt med helg somsagt.. Nu är det ju alldeles strax fredag (ser jag på klockan.)
Kommer att va ap-trött imorgon med andra ord...

Ska ge John Blund en chans till nu... Men det är hans sista, sen skiter jag it o drar på nån film. Yey!

Tack för att ni orkade läsa "flummet.."

Sov gott nu..

Pussar o kramar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback