In your arms I belong...


Förstår ni hur mycket jag längtar efter en viss Oscar Björklund just nu..?
Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att träffa honom igen.. ♥
Förutom att ta igen en himla massa mys så ska vi gå ut o äta på lördag på någon mysig restaurang...
Har ju faktiskt 1-årsdag om man ska vara noga med sånt.. ;)



Åker imorgon med tåg kl 11.30 och är framme 18.30 i Oslo.
Det är ganska många byten så tiden kommer nog att gå fort hoppas jag.
Har fört över Jens Lapidus "Snabba cash" till mobilen (Tack Tessan!) som jag tänkte lyssna på...
Hemfärd blir det på måndag vid fyratiden har jag för mig, så det blir sent innan jag kommer hem till stan igen.
Får väl gå o strosa på stan när Oscar jobbar under dagen tänkte jag. :)
Ska försöka hålla i pengarna men nått litet kanske man kan hitta..

Ikväll blir det lugnt för min del annars. Måste fixa lite hemma, packa o sen SOVA tidigt.
Ska va på jobbet prick 7 imorgon för att få mina fyra timmar.. Har tagit halv semesterdag nämligen...

Nu ska jag hämta lite varm choklad, mumma... ^^

C ya!

Pöss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback